-
Branche
Administratief
-
Gewenst aantal uren
32 - 40 uur
-
Plaats
Wat bieden wij?
- Een salaris €2.700 - €3.500 op basis van 40 uur;
- Een veelzijdige baan van 32 tot 40 uur per week;
- Een contract voor 7 maanden met de intentie tot vast;
- Een 13e maand bij het behalen van bedrijfsresultaat;
- Vakantiedagen;
- Pensioenregeling.
Wat ga jij doen?
Binnen deze organisatie ga jij een hele ondersteunende rol vervullen; je houdt je voornamelijk bezig als administratief medewerker voor de service afdeling, maar daarnaast ben jij ondersteunend op alle facetten binnen het bedrijf. Waar een collega een handje nodig heeft, daar ga jij helpen. Geen dag is dus hetzelfde!
Jij gaat je o.a. bezig houden met:
- Het opvragen en verwerken van offertes;
- Het opstellen van (service)facturen;
- Het verzorgen van transporten en bijbehorende administratie;
- Het ondersteunen van de service coördinator;
- Het ondersteunen bij de planning;
- Het beheren van de 'installed base' administratie;
- Het meedenken over bestaande en toekomstige bedrijsprocessen;
- Het verzamelen van betalingen, bonnen en rapportages;
- De dagelijkse administratieve werkzaamheden;
- KAM (Kwaliteit, Arbo & Milieu) werkzaamheden.
Wie zoeken wij?
- Je hebt MBO+ denk- en werkniveau;
- Je hebt ervaring in een administratieve functie;
- Je beheerst Nederlands uitstekend en Engels goed, zowel spreken als schrijven ;
- Je bent punctueel, nauwkeurig en accuraat;
- Je bent communicatief vaardig;
- Je bent vaardig met Microsoft Office en bekend met CRM- en ERP-systemen.
Bij wie kom je terecht?
Je komt te werken in een bedrijf dat al ruim 20 jaar gespecialiseerd is in het leveren van noodstroom. Zij zorgen ervoor dat grote bedrijven niet zonder stroom komen te zitten omdat dit niet mag gebeuren. Zij leveren voor elk bedrijf een oplossing op maat.
Het team is hecht en gezellig. Er hangt een goede sfeer binnen en buiten het bedrijf. De partners worden niet overgeslagen wanneer er weer een nieuw bedrijfsfeestje wordt georganiseerd.